joi, 17 iulie 2008

Romanta ei

"Cand vei vedea-ntre geamuri, la fereastra,
O cupa de cristal
Si-n cupa de cristal, o floare-albastra -
Simbolul unui rendez-vous banal -
Oricine-ai fi, sa intri fara teama,
Caci gura mea te-asteapta
Si trupul meu te cheama!...
Necunoscut, sau vechi prieten,
Nu-mi pasa!...
Oricine-ai fi, tu poti intra oricand la mine-n casa,
Caci casa mea e casa tuturora,
E madrepolul magic de margean
Spre care navile-si indreapta prora,
Sa-si caute-adapost in plin ocean...
Si-asa cum sunt -
Femeie sau fecioara,
Plebeie anonima sau regina -
Eu te primesc cu-aceeasi simpatie
Si-oricine-ai fi,
Al meu esti pe vecie!
........................................................
Bine-ai venit, preludiu de chitara!...
Bine-ai venit, final de mandolina!..."

(Ion Minulescu, 1930)

Niciun comentariu: